Mothers words

Ya Allah kenapa tiba2 aja emak bilang “kalau gak ada ibu gimana yah?”, bener langsung bikin galau yang sebenar benarnya nih tako-tako. Beliau yang mengandung membesarkan mendidik penuh dengan kasih sayang, terus dia bilang kata2 seperti itu.

Trimakasih tuhan karna telah memberikan enyak yang begitu sabar bijak lugas tegar penyanyang dan tegas.
Berilah kasih sayang MU sepenuhnya untuk dia.

Advertisements

Komentar komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s